اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بحران در پرسپولیس| آژیر قرمز اعتصاب در اردوگاه سرخ ها!

  • کد خبر: ۸۲۳۵۳
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
بحران در پرسپولیس| آژیر قرمز اعتصاب در اردوگاه سرخ ها!
تمرین دیروز سرخ پوشان به خاطر پایین بودن روحیه بازیکنان تعطیل شد.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ اعضای تیم پرسپولیس دیروز طبق روال برای برگزاری تمرین در زمین شهید کاظمی حاضر شدند، اما این جلسه تمرینی نیمه کاره ماند. ماجرا از این قرار است که باشگاه پرسپولیس بعد از پایان فصل به بازیکنان قول داده بود با شروع تمرینات برای فصل جدید، مطالبات آن‌ها را پرداخت می‌کند؛ اما شروع تمرینات با پرداختی‌ها همراه نشد و این وعده به ۱۵ شهریور و قبل از بازی با استقلال تاجیکستان موکول شد و جالب است که سمیعی، مدیرعامل باشگاه، نیز به جای عمل به وعده، از سمت خود استعفا کرد. مسئولان این باشگاه دوباره به بازیکنان اعلام کردند که اواخر شهریور پرداختی‌ها انجام می‌شود، اما شهریور تمام شد، ولی پولی به حساب بازیکنان که ۴۰ درصد قراردادشان را طلب دارند واریز نشد.

دلخوری بازیکنان از صدری

مجید صدری، سرپرست باشگاه، قول داده بود که دیروز پرداختی‌ها انجام شود؛ اما ظاهرا بازیکنان متوجه شدند که وعده صدری پرداختی کاملی نیست و تازه باشگاه پس از ۴ بار خلف وعده طی دو سه ماه گذشته، قصد دارد بخشی از مطالباتی را که وعده داده بود، به حساب‌ها واریز کند. این درحالی است که برخی از باشگاه‌ها پیش پرداخت اولیه خود را به بازیکنان داده اند و پرسپولیسی‌ها از اینکه نسبت به بسیاری از تیم‌ها خیلی عقب ترند، ناراضی و شاکی هستند.

یحیی تمرینات را تعطیل کرد

همین موضوع باعث شد تا بازیکنان قبل از شروع تمرین، گلایه‌های خود را به یحیی گل محمدی، سرمربی تیم، اعلام کنند. بعد از اینکه دستور به شروع تمرین داده شد، سرمربی سرخ پوشان متوجه شد که بازیکنان وضعیت روحی مناسبی برای برگزاری تمرین ندارند، به همین دلیل آن‌ها را جمع کرد و گفت شما حق دارید که ناراحت باشید و تا امروز هم نجابت کرده اید، اما اگر با این وضع تمرین کنید، مصدوم می‌شوید. شخصا از صبوری و معرفت شما ممنونم، اما بهتر است امروز را استراحت کنید تا خدای ناکرده مصدوم ندهیم.

تمرین امروز در هاله‌ای از ابهام

آن طور که از جو بین بازیکنان مشخص بود، در صورتی که مجید صدری در ۲۴ ساعت پیش رو کاری انجام ندهد، تمرین امروز نیز لغو خواهد شد تا در آستانه بازی با الهلال، سرخ پوشان در وضعیت عجیبی قرار بگیرند. نکته مهم اینکه علاوه بر بدهی ۳۰ درصدی از فصل گذشته، بازیکنان پیش پرداخت فصل جدید را هم نگرفته اند و جعفر سمیعی و مجید صدری ۳ بار وعده پرداخت مطالبات در هفته‌های اخیر را داده اند که محقق نشده است.

حساب بلوکه‌ای که دردسرساز شد

شکایت ۵ طلبکار از باشگاه پرسپولیس از ابتدای تابستان تا به امروز موجب بسته شدن حساب بانکی این باشگاه شده است. اتفاقی که باعث شده تا با دستور قضایی، ورود هر پولی به این باشگاه با توجه به بلوکه شدن آن، موجب واریز به حساب طلبکاران شود. درحالی که بازیکنان و اعضای کادرفنی و اداری باشگاه در صحبت‌هایی که با مدیران این تیم داشته اند، وعده دریافت مطالبات خود تا پایان این هفته را دریافت کرده بودند، اکنون حساب بسته باشگاه باعث شده تا این موضوع محقق نشود.

مسئله هیئت مدیره

با نگاهی به فعالیت باشگاه می‌توان به راحتی به خلأ هیئت مدیره تأثیرگذار در پرسپولیس پی برد. پیش از جدایی سمیعی از پست مدیرعاملی پرسپولیس، صدری به عنوان رئیس هیئت مدیره در انجام امور باشگاه در کنار مدیرعامل دیده می‌شد؛ اما پس از کناره گیری سمیعی و سرپرستی صدری در باشگاه پرسپولیس، هیئت مدیره سرخ پوشان عملا منفعل و بدون تأثیر بوده است.

شاید یکی از دلایل تعلل باشگاه پرسپولیس برای رفع مشکلات در روز‌های گذشته، شایعاتی است که درباره تغییرات در هیئت مدیره این باشگاه به گوش می‌رسد و شاید در این وضعیت علیپور، فیاض و اسد مسجدی به عنوان ۳ عضو هیئت مدیره و صدری به عنوان سرپرست سرخ پوشان، تمایل چندانی برای به آب و آتش زدن خودشان برای رفع مشکلات نداشته باشند؛ وضعیتی که آژیر قرمز را در اردوی پرسپولیسی‌ها به صدا درآورده است.

نوشداروی بی اثر!

پس از ناراحتی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از بدقولی‌های مدیران باشگاه، عصر دیروز ۴۰ درصد از مطالبات فصل گذشته اعضای این تیم پرداخت شد. بر این اساس باشگاه پرسپولیس فقط ۴۰ درصد از مطالبات و آپشن‌های فصل قبل بازیکنان را پرداخت کرده و با وجود قولی که به کادرفنی و بازیکنان داده شده بود، مدیران ابن باشگاه نتوانستند مطالبات فصل گذشته و پیش قرارداد فصل آینده را به طور کامل پرداخت کنند. نکته جالب دیگر این است که از مجموع حقوق دو ماهه و معوقه کارمندان باشگاه نیز دیروز فقط ۴۰ درصد (کمتر از یک ماه) پرداخت شده تا مشخص شود سرخپوشان به لحاظ مالی اصلا در شرایط خوبی به سر نمی‌برند.

البته شنیده می‌شود، تاکنون پولی به حساب بازیکنان جدید پرسپولیس واریز نشده و رضا اسدی، حامد پاکدل، علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی و رضا دهقانی که در پنجره تابستانی نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم راهی این تیم شدند، مانند بازیکنان قدیمی، هیچ پولی برای قرارداد خود در فصل آینده دریافت نکرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->